17.7.07

ΤΡΕΝΟ φίλος του πεζού και του ποδηλάτη

Συνεχίστηκαν και αυτή τη βδομάδα (πχ 16/7/07) οι κινητοποιήσεις κατοίκων του Κεραμεικού και των γύρω συνοικιών για την υπογειοποίηση των γραμμών του τρένου (και του προαστιακού) που ξεκίνησαν (με περισσότερη θέρμη και οργή από τις παλιότερες) μετά από το σοβαρό τραυματισμό μιας 19χρονης στην αφύλαχτη διάβαση απέναντι από την έξοδο του μετρό στον Κεραμεικό. Κυβέρνηση, ΟΣΕ και Δήμος συμφωνούν ότι δεν χρειάζεται προς το παρόν υπογειοποίηση και η εξασφάλιση της ζωής μας από τα διερχόμενα τρένα μπορεί να γίνει με τον κλασικό (μη) τρόπο: θα δυσκολέψουν απλά τόσο τη διέλευση που θα μειωθούν και τα ατυχήματα... Το λαμπρό τους σχέδιο περιλαμβάνει ελάχιστες πεζογέφυρες και κλείσιμο των (3 από 2 που είναι τώρα) γραμμών με ύψωση τείχους (του αίσχους-Παλαιστίνη θα γίνουμε) που θα αποκλείει κάθε διάβαση.

Πάντως παρά την προσπάθεια να απομαζικοποιηθούν οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας με την αποστολή των εκλεκτών φασιστών (πάμε, χτυπάμε πισώπλατα και την κάνουμε ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ) την πατήσαν ξανά. Τη Δευτέρα είχε ξανά πολύ μεγάλη συμμετοχή και ξανάγινε κλείσιμο των γραμμών. Ένα τρένο που είχε ήδη ξεκινήσει έβαλε όπισθεν κι έφυγε!

Ο ΟΣΕ (πιο πολιτικός) έκανε και μια χειρονομία: έβαλε τη ράμπα για να περνάμε απέναντι! Αλλά δεν πρέπει να τη γλιτώσει τόσο φτηνά όπως το συνηθίζει. Μια μέρα μετά την επίθεση των φασιστών ένα ατύχημα αποκάλυψε με ποιο ντρόπο εξασφαλίζει ο ΟΣΕ τη συνεννόηση των μηχανοδηγών για τα δρομολόγια: μιλάνε στα κινητά τους, αφού οι υπηρεσιακοί τρόποι ενδοσυνεννόησης δεν πολυδουλεύουν! Και μετά θα ερευνήσουν ποιανού ήταν το "ανθρώπινο λάθος"... Ηχοφωτεινούς σηματοδότες πρέπει αρχικά να τοποθετήσουν παντού, ράμπες (καλή αρχή αλλά να γίνει παντού) και να φροντίσουν για την καλή ορατότητα με κλάδεμα, χωρίς να κόψουν τα τελευταία δέντρα της περιοχής (η υπογειοποίηση θα εξασφαλίσει πολλά στρέμματα δέντρων που τόσο τα έχουμε ανάγκη).

Δεν υπάρχουν σχόλια: